hit me..

gambar gambar

Friday, March 12, 2010

wah!!! alhamdulillah

cipta sejarah aku ari ni.. tido 3 jam je.. sbb mlm td berdebor nyer aku smpai tido nk tido pon xleh.. so aku pon chatting la ngan geng.. then lam kul 4 lebey gitu r bru rse ngantok sket.. tido laa... pastu, lebey kureng lam kul 6 lebey tuh angah aku kol.. tanye result da dpt lom? aku pon tkejot r.. result menanting pe plak kan.. pastu ble pikir2 blk, laa.. ari ni rupenyer result spm kuar.. pastu tgok jam, bru kul 6 lebey.. aku ckp la kt angah aku.. "angah sape la nak umum result time subuh ni.." angah aku tergelak besr.. lupe lak katenyer.. die pesan nnt da dpt result kalu nk gtaw die lg bek tp kalu xnak gtaw pon xpe.. die paham.. die tepon awal pon sbb nnt die ade klas n latihan tentera..
*
*
*
pastu lebey kureng kul 8 setengah tu aku bgun n mandi.. mak aku ckp lam kul 9.30 siap r nnt die mai amik.. malangnyer, lam kul 9.45 bru ktorang btolak..hahaha.. aku smpai skola sme ngan ady.. so, smentare ktorang nunggu result di umumkan tu., ade la sekerat junior aku dtg jmpe ktorang.. rindu nyer kt dorang.. tp ilmi x jmpe.. sian dak kecik tu.. lam kul 11 lebey tu bru la di umumkan.. skola aku ade 33 org dpt stret a.. so, kompem bkn aku.. haha.. aku target 5 je.. n the most important, add math aku lulus.. tkejot gak aku coz pengetue ckp ade sorang failed add math.. adakah itu aku?? tidak!!! lepas naib pengerusi abes bg ucapan ktorang blh amik result.. ade bdak2 terjerit.. terlompat2.. peluk2 parent.. ye lar.. dorang dpt stret a.. cube stret g.. xde mkne nyer parent ko nk peluk ko.. haha.. bile aku tengok je slip aku..

*
*
*
1 A, 4 A-, 1 C+, 1 C dan 2 D

mak aku terkejot.. "ko kumpul gred ke ape??" tanye die.. hahak.. buat lawak lak.. tp aku la..5 A dan add math lulus.. mmg mencapai target ku.. alhamdulillah..

kepade semua warge le'best.. tahniah.. gagal sekali x mermakne gagal selamenyer.. tp klo slamenyer ko gagal.. tak dapek mak nk nolong eh.. haha..

3 comments :

ady said...

huhuhu..
aku pown terlampau berdebo sgt
smpi tgk slip pown x betol..
inform kat ko pown slh...wakakakakka

Unknown said...

kongrates zatie...
;)

Etty Selamat said...

tq..