hit me..

gambar gambar

Monday, July 5, 2010

..:JOM DERMA DARAH:..

ari nie skola aku ade kempen derma darah.. so aku skelas pon join laa.. skelas la sbb kelas aku pon ade 3 org je.. *sian* bile check je bru aku taw y darah aku jenis O.. saye mmg baek aty!!! *sbb O-type blh derma kt smue jenis*

mlas nk citer pjg lebar.. tgok pic nie yerr....

mule2 pana dulu y kne.. hehe.. siap ko!!!

pastu biha plak y kne.. siap peace lg...

time aku plak... menakutkan..tp x saket pon.. seram je y lbey...

alatan die y menakutkan... jarum besau tuhhh.....

pabila ianya mengalir...

oh darah ku...

biha pengsan lak... darah die x stabil lg die da bgn.. mmg la pitam..

bekas kne cucuk jarum besau....

ini mmg experience y giler2 punyer best la i tell u.... thun dpan wat lagi yer.. kompem saye derma lg kalu xde masalah... hehe...


salam.... 
live | love | laugh

No comments :