hit me..

gambar gambar

Saturday, August 13, 2011

Blog Yang Saya Suka!

Bismillahirrahmanirrahim...

Aku sememangnyer dah takde idea nak tulis ape.. So, hari ni aku terfikir why not aku buat entry tentang blog yang aku follow dan aku suke! kan!! Bukan ikut turutan yer!! Lets begin....

1. A DAY In MY LIFE

Kenapa aku suke?? Aku sememangnyer suke bace entry yang lawak.. dan entry akak NINI D ni memang lawak.. penulisan die pon lawak... dan ORANG NYER PON LAWA... lalalala~~



2. roq's blog

Aku suke blog nie sebab lukisan yang cute.. Yes! Roq nie memang pandai lukis.. Ni salah satu lukisan die.. Sorry roq! Pinjam jap!


3. Faiz Farish 

Blog nie.. hurm.... Sememangnyer suke masok bakul angkat sendiri.. Mostly, die punyer entry berkaitan dengan duit.. Tapi, entry die agak lawak la... Agak la.. Hurm..... hurm....


4. aesya zealous

Yang nie.. Although aku tataw nak sebut camne.. Aesya ZELES ke?? Aeysa ZEULUS ke?? okeh.. tapi die punyer entry memang MANTOP!! Doodles die pon cute.. lalala... GUNE PAINT JE HOKEH!!!


5. Mummy_Ayu

Mostly entry Mummy Ayu nie berkaitan dengan anak die iaitu SI HENSEM, IAN and THE BAM_BAM  PRINCESS, IRIS...  Seyes r.. Anak-anak die memang cute..... Tak caye?? Ni aku cilok dr blog die.. MUMMY AYU SAYA PINJAM GAMBAR YE!!!
Amacam?? cute kan???


6. FATIN LIYANA
Yang ni memang SUPERB!!!! Bakal dokter yang COMEL LAGI LAWA.. suke benda-benda yang cute seperti orangnyer... TATAW NAK CAKAP CAMNE TAPI SAYA SUKA BELOG INI!!!

7. Meriahuoll
Si Senduk ni memaki aje keje nyer.... lalalala~~ Tapi, lawak! Sometimes, ape yang die tulis tu memang betul! Memang aku pernah terfikir jgak dengan ape yang die tulis.. Walaupun memaki kan..... lalalala~~

8. Realiti Konspirasi
 Oleh kerana header blog beliau tak dapat, aku curik gambar tuannya... "Sori bro guwa curik gamba lu!" Dalam blog nie, maki memaki perkara biasa.. Penulisan yang santai... Dan lawak...

9. Whateverlife!
Sekali lagi, aku curik! lalala... hehe.. Yang ni dh jadi dokter pon.. Hobi sampingan, Modelling.. Tapi sekarang ie, sibuk kate nyer.. On-call la.. Walaupun aku sendirik pon tataw apekah menatang on-call tu.. Mahaplerr.. Kerjaya dokter terpakse aku lupakan selepas fail biologi form 4.. lalala...

10. Baby & Me
Yang ni takde gambar terus sebab aku tak jumpe + dah malas dah.. hehe... Kenapa aku suke? Sebab belog akak Nia ni ber-informasi.. Next= aku dah malas nak tulis laa..... Bace sendiri la...

Mood- Malas sebab esok exam Physics Paper1. Bapak malas..

1 comment :

::FAIZ:: said...

hahahaha, ade jugak blog aku.. huhu tq tq