hit me..

gambar gambar

Friday, February 7, 2014

Wedding Along

Bismillah

Sorry lah dah lama tak update sebab sibuk dengan persiapan along aku kahwin. Aku balik semenanjung 18 januari hari tu. Pastu, along aku akad nikah 18 januari. Nasib baik baju mak dah siap jahit semua. Terima kasih mak! I love you! hihihi.. 

Akad Nikah

Pak imam tu kata jadual free pukul 10.30 pg je. Perjalanan dari Kuala Terengganu ke Kemaman tu dalam lebih kurang 3 jam. So kena bertolak dalam pukul 7 pagi. Tu tak termasuk berkumpul sanak saudara lagi sebab nak konvoi kan. Tengok-tengok, pukul 8 lebih kami bertolak.. So abah pon apa lagi la kan, terus pecut! hahaha.. Tup-tup pukul 9.45 dah sampai!  Awal sangat kau!  

Ok, ni aku mengaku jelas-jelas *well, tolong mengaku untuk along*  Along memang gagap sikit sebab dia cakap laju, so takkan nak akad nikah cakap laju 250km/h kan.. hihi.. So, aku ingat kena dua tiga kali gak akad nikah, rupa-rupanya sekali je! One shot kau! hahaha 

Nah gambar dan oleh itu aku perkenalkan kakak ipar aku yang baru, Rosmiati or just Mia je! hee...














Nanti entry seterusnya aku cerita pasal majlis kat rumah aku lak eh! Bai!

No comments :