hit me..

gambar gambar

Thursday, September 17, 2009

ant nest cookies (biskut sarang semut)



haha.. ant nest?? btol ta hah? anyway, trial exam da abes.. thats mean aku da merdeka.. yeah!! MERDEKA!!! haha.. lame nyer ta laung word tu.. tp ta la merdeka sepenuh nyer.. sbb lpas ni ade spm lak.. wakaka... lepas smpai umah lam lebey kureng kul 3 td aku pon trus zZzZ (tido) haha.. bese r.. qada' tido.. n mlm nyer plak ktorang ta g smayang tawarih.. huhu.. abah sorang je y g.. n mak lak ajak aku wat biskut sarang semut.. mmg byk r biskut aku blajo wat tahun ni.. mak cakap, nnt da ble jd bini org, ble raye ble wat kuih ngan mak mertua.. haha.. cam awal je.. well abg aku pon lom kawen lg.. nk2 plak y sulong tu.. awek asyik tuka2 je.. huhu.. latest lak ngan org sabah. mlas aku nk layan mamat sorang tu.. lantak dye lar.. angah lak duk jage jr dye y kne denda x g traweh.. hish.. susah tul duk kt universiti tentera ni.. back to the main coz da berbatu2 jauh nyer aku menyimpang.. haha.. aku pon tlg la mak aku wat.. perhati kn care2 dye menguli.. lebey kureng lam sejam kemudian siap lah cookies ktorang.. byk gak.. muat la 2 tupperware petak tu.. haha.. disebab kan aku wat mse mlm, ble la aku rse.. haha.. best gak wat mlm2 ni.. SEDAP giler!! haha.. suda byk y msok ke prot ku.. n suda ku brenti merasa nyer sbb mak aku da mara la plak.. haha.. x per la.. nk g kemas bilik abg aku lak sbb suda kosong rak komik dye.. sbb aku kebas n bwak msok blik aku.. so, kne pulang kn sblum kpale aku kne sekeh esok.. haha.. papai.. adios...

ni la rupe biskut aku.. sory.. x leh nk close up lar.. gne enset lame sbb enset bru duk kt spupu aku skang ni.. ble la nk amik ni..



~end~

No comments :