hit me..

gambar gambar

Friday, September 2, 2011

Hari Raya

Assalamualaikum!

Hari ni dah hari keempat dah kita beraya. Hari raya korang camne? Duit raya banyak tak? Aku ada la dapat dalam 50 hinggit.

Oleh kerana orang lain sibuk menempek gambar rumah dorang semasa persiapan raya, aku pon nak buat jugak la.. Cuma aku ni ketinggalan bas sikit. Lambat.. Orang dah sibuk buat entry pasal pergi beraya, aku baru nak tunjuk rumah aku.. haha..

 Sehari sebelum raya, abah dah sibuk memanjat pasang lampu liplap nie.. Semangat betul la!

 Ni ruang tamu utama kami. Tak guna sangat sebab bila orang datang, dorang suka duduk dekat ruang keluarga. Dekat situ ada TV =)

Ni rak kat ruang tamu tadi. Ada banyak gak la gambar. Yang frame banya-banyak belah kiri tu, gambar aktiviti askar angah aku. Yang belah kiri tu gambar aktiviti bomba aku.. Siap medal sekali aku letak situ.. haha..

 Ni pulak ruang gambar family. Betul-betul depan pintu. Masuk-masuk rumah je terus nampak gambar nie..

 Ni ruang tamu kedua kami. Biasanya kalau ada makan-makan tu duduk dekat sini lah..

Yang ni pulak ruang keluarga..  Ni la tempat kitorang anak-beranak lepak-lepak tengok TV...

***********

Okeh. Aku nak citer pasal suasana pagi raya pulak.. Tahun nie gambar family ambik lewat sikit.. Hari kedua sebab along aku balik lewat.. So, aku letak gambar mengarut dulu ek!

 Ni aksi tetap abah aku.. Mesti ada punya la... haha...

Sangat suka gambar nie... Dan sangat sayang gambar nie.. hehe..

Oleh kerana raya adalah sebulan, aku nak ucapkan yang ntah kali ke berapa entah, SELAMAT HARI RAYA!!!!

Namun begitu, tak lupa juga nak ucapkan SELAMAT HARI KEBANGSAAN!!!
Meh layan video nie.. Best sangat!!


1 comment :

::FAIZ:: said...

cantik

maksud aku sofa tu. hehe