hit me..

gambar gambar

Friday, September 25, 2009

kebuhsanan bermula kembali



ari ni sumer abg aku da blk kl.. (cam ramai je abg) after spm aku plak ikut jejak dorang.. kalu parent aku nk blk skali xper r.. tp klu dorang ta nak jgak aku blk la sengsorang.. ta pon ajak geng aku.. huahaha... boring nyer.. tataw da nk wat per.. misi mencari contact lens aku pon ta selesai lg.. ntah mne along aku letak... mahal tu... kne carik gak smpai dpat... berat badan smaken mningkat... ble nk turun lak ni?? kne try la jus mate 5 tu.. spupu aku try da langsing dye skang ni... jeles lak aku.. nnt r lpas spm aku try.. haha... bru best.. lpas spm?? lmbat lg tu.. sumtime rse cam ta sabar je nk abes spm tu.. but sumtime rse cam tkut nk hadapi hari penting tu.. tataw lar... parent aku mengharapkn aku... well mmg slalu camtu.. bese r.. satu2 nyer anak pompuan dorang.. abg2 ku tu pandai.. kne la ikot jejak langkah dorang... arghh... stress gak aku pikir sal ni.. mlas r nk pikir lg.. y penting idop kne truskn.. chaiyok2!!!! doakan aku berjaya yer... aminn...




~end~

No comments :