hit me..

gambar gambar

Sunday, April 11, 2010

OLD SKOOL

wah.. syok nyer melawat sekola smalam... LEMBAH BIDONG ELITE SCHOOL OF TERENGGANU or shortform nyer, le'best dpt jmpe junior y dirindui (ke??) huhu.. actually mlm sblm tuh.. hana ade msg aku.. die ckp nk g skola sbb nk amik sijil brenti skola.. aku pon x amik agi.. sijil bombe pon x amik jgak.. tu ler.. org g time jamuan ari tuh ko x nak gi!! padan mukje!! haha.. so ktorang pon ber-YM smpai kul 2.. set mase nk pegi.. hana ckp die nk g kul 11.30 sbb mase tu mak die free.. tp aku nk g awal agi.. ye laa.. dak2 ni rehat lam kul 10.10.. so blh aku jmpe dorang.. jadi, konklusi nyer.. hana tumpang aku..

.syok nyerr...

lam kul 10.15 ktorang smpai skola.. junior y mule terjah ktorang ialah AISYAH.. siap peluk2 agi.. die la antare junior TERBAEK aku.. terbaek wokk!!! aisyah mase tuh bru nk g rehat.. tp ktorang nk g office sbb nk amik sijil brenti... pastu nk jmpe cg kesayangan aku ~sir hamid~ malangnyer die xde kt bilik guru sbb die ade kt dewan.. mase tuh dak2 form 3 n 5 ade kem ibadat (kem y wat aku pening sbb tahan ngantok) so, ktorang decide nk jmpe la cg len.. ramai gak cg baru y aku x knal.. da name cg baru.. kemudian kami meneroka kelas2 junior..

erk.. hi??

pastu, time dak2 ni blk hostel kami pon ikot skali.. lepak2 jap kt dorm lame aku (CT HAJAR) tgok organisation chart, mek tasya telah mengambil alih jawatan aku sbg AJK keceriaan.. tp menurut pengadu, die ni x wat keje pon.. satu dorm kene wat.. hish.. memalukan!! haha.. pastu aku sperti bese, buli mira-j tuk urut blakang aku.. time aku ade latihan pusat bombe dlu slalu je buli dier.. hakhak.. then kami ke dorm mirza.. dak tuh tgh tdo.. kami pon g la kaco.. ye la.. klo x skang ntah bile la lg nk kaco.. pkataan y mule kluar dr mulut dak ni *blh x jgn ganggu saye??* haha.. tgelak besar aku.. skit prot..  sbb mase tuh die ngah mamai agi.. die igt kn dak dorm die kaco.. pastu aku, mirza n hana ke dorm AH plak.. die pon tgh tdo.. mmg dak2 ni suke tido time ari sbtu nih.. (aku pon!)

nk bgn ke x???

pastu kami ke skola smule untuk berposing.. haha.. mcm gaye kami buat.. mirza dgn ala2 firaun nyer.. haha.. lawak gak dorang ni.. mesti rindu time2 camni lpas ni.. huhu.. pastu kami lepak kt dpt pjabat.. pastu bru ternampak sir hamid n the geng.. aku tanye *cg, nk sijil bombe sbb saye x amik agi* rupe2 nyer byk gak sijil y aku x dpt gi.. sejak tahun 2006.. cam lawak je.. hahak.. pastu lam kul 5.30 hana pon blk.. tgl aku sorang sbb mirza ade latihan formation n AH blk dorm.. lam kul 5.45 aku pon blk.. wah.. sronok nyer.. guys.. thanx for the great memories.. hope to see you soon!!! gud luck for u studies!!!

itu dia sultan firaun.. haha..

notakaki ~ apsal time aku kuar skola je mesti skola tu jd lawa?? mane aci?? ngan taman nyerr... mane aci cam ni!!

2 comments :

Unknown said...

x ajk aku!!!!

Etty Selamat said...

x hengat doe..
x terpikir lak sal ko.. huang..huang..huang...