hit me..

gambar gambar

Wednesday, April 7, 2010

HOBI

assalamualaikum dan selamat..erk.. pagi???
*chewwahh...* ari ni oleh kerane aku rase rajin nk update dan tidak tahu ape y nk di update kn.. lpas bace update dr blog aero8.. aku pon decide nk citer sal hobi aku..

1- hobi aku y plg top r ni kirenyerr... men game di facebook.. ape y aku maen?? byk.. | farmville | cafe world | farmland | petville | country story | island paradise | barnbuddy | super city | towner | my city life | sky city | city of magic | hospital city | school of wizardry | country life| byk kan?? haha.. kebanyakkan nyer sal tanam menanam.. n sal bine city.. aku sukee......


2- dgr lagu korean.. right now.. aku ngah addicted ngan lagu bigbang, se7en n 2ne1.. huwahh... maap lah yer... ramai kwn aku minat lagu suju la.. sori.. i tak minat.. thats why theme song for my blog -haru-haru from bigbang- i likee.... sblm tido aku dgr.. mase on9 pon aku dgr.. nseb bek time berak je aku x dgr.. fevret song tuk aku wat mase skang ni *i'm sorry from gummy ft. top* sedapp..... haha...
tiut kan dorang ni.. aku suke plg minat TOP, G-DRAGON n TAEYANG.. tp oleh kerane cik aen kite da cop TOP, aku pon cop GD lerr.. haha.. or maybe taeyang??? agagaga....

3- makan.. oleh kerane aku adalah seorang penganggur *ye ke??* so, salah satu care aku nk ilangkan bosan ialah makan.. my mum da bebel.. *huish aang.. mak tgok ko ni da maken mengembang daa... gi ler workout sket..* dan aku menjawab *ala mak.. perkembangan adalah satu kemajuan!! bagus la tuh!!* haha.. btol x??
 nak mintak yerr....

4- skipping. tp oleh kerane x sanggup tuk menadah telinge lagi.. ptg2 aku skipping.. da lame aku x skipping ni.. tp masih bagus.. rekod terbaru aku 500 kali dalam mase 5 minit.. ok takk???
rekod baru???

so.. itu saje ap y nk aku update... kwan aku ckp.. ko x gemok.. tp ko x plak kurus.. sedang2 r.. cam ideal r.. btol ke?? tp aku gemok ke.. kurus ke.. APE KO KESAH???

papai...

1 comment :

ღ αεn ツ said...

haha . ade jugak name insan ini . lub top lub top lub top <33 . heee .