hit me..

gambar gambar

Sunday, April 4, 2010

HANGING OUT

hari ~ khamis
jam ~ 12.03 tgh malam

aen tag aku lam post die dgn berkate  TO : Nurul Nadzirah and Dira Aziz and Etty Selamat , esok p astaka men bowling . mukatamd . no tukar2 :D .

aku tkejot gak.. wah.. pi men bowling.. da lame aku x asah bakat terpendam aku nih.. *chewwaahh...*  ye lar.. since stadium tu runtuh (cam tataw je stadium mane..) aku jarang maen.. tu pon 2-3 kali jer maen ngan abg aku.. excited doe.. aku story kt abah aku y mase tuh msih blum tido kate nyer walaupon mate da tutup rapat.. tp bile aku kejut kan die "mane ade  tido.. tutup mate je.." tu ler alasan die.. huhu.. cover r tuh.. abah aku suh angah aku anta sbb die kne keje.. angah aku mmg free gilerr..  huhu... so, aku ckp lam aty aku.. *hish.. kene tdo awal ni.. esok nk kene bgn awal..* so, lam pukul 2 tu aku pon tido.. pakcik mkcik.. saye biase tido kul 3 or 4 pagi yerr.. x pon lepas subuh.. *teruk kan??* but saye epi menjadi diri saye..



arr.. men bowling.. shukernyerr...


pastu esok nyer.. lam kul 8.30 tu aku da bgn.. tengok.. bagus kan saye.. tido lewat tp bgn awal... haha.. pastu lam kul 9 aku mandi.. lebey kureng kul 9.30 aku pon tepon aen.. tanye die da betolak lom.. die ckp lom agi.. tgh tunggu nad dtg.. pendekkan citer... kul 11 ktorang jmpe kt ktbowl.. anda taw?? tataw sudah.. haha.. abah suh aku bwk kasut sendiri tuk jimat kan duit.. tp abah.. anak abah sorang ni x suker bwk beg.. so, mlas lerr... lepas bayak kt kaunter tuh ktorang pon g ke lane 2.. aku amik bola no seploh mane kale madz n aen amik no 8.. aku ckp lam diri aku.. laa... ringan nyer dorang amik bola.. pastu nadz tanye *bola no 6 xde ke* watt?? ringan lagi.. biar btol?? tp ok laa.. sbb dorang tu kecik jerr.. aku ni y agak besar.. waaaa....



ko ckp aku gemok yer!!!


maen punyer maen smpai tgn da saket.. sumer jari ktorang da merah.. wah..wah.. rupe nyer skill aku x ilang lagik yer.. first game dpt 120 lebey.. second gam dpt 100 lebih.. ntah.. btol la tu kot.. tp sumer sratus lebey lerr.. ok ler tuh.. da lame x maen.. lepas maen aen ngan nadz ckp dorang nk g mlalak.. haha.. aku x leh join skali krane angah ade hal.. so kene amik aku cpat sket..



sbena nyer mak malu nk join korang.. sore mak cam katak pgl ujan.. kang ribut teganu kang x ke naye??


tp ktorang sempat gi lepak kt taman istana maziah jap.. amik pic sket... pastu jln ke tmpat dorang nk mengasah bakat.. wahaha.. kt stesen bas tuh.. angah tunggu kt ctu.. so aku jalan je la ke ctu..



amik pic sket.. giler glamer la katekan... huahaha...




posing kejap...
aen sperti ibu ayam tgh bertelo... huhu.. jgn mara...

nadz maintain ayu.. huhu.

smpai di sini sajer..

papai!!

2 comments :

ღ αεn ツ said...

zatie : wakakakakaka . smpai hati kate ibu ayam nga betelo . uwaaaaaaaaaaaa . jahad ouh ! HEEEE . papepon , men bowling nan zatie mmg bes . alaaa . nak malu watpe . sore ktowg pon mukan bes sanad ( err , merdu je :p ) . HAHAHA . jumpe lagi len kali ye !

Etty Selamat said...

haha.. oke..oke.. ayam betelo pon kiut.. haha..