hit me..

gambar gambar

Saturday, May 22, 2010

..:MAJU:..

wahh!!!! ape y maju?? sape y maju??? jawapan nyer ialah............... parent aku.... kenape?? meh aku citer satu per satu ek...

kemajuan 1
ayah aku blk dr keje dgn mengatakan *abah da ade facebook rupenyer...* hek??? tkejot aku... diam je laa... pastu mule tanye aku... antare soklan die...
camne nk tulis komen???
camne nk upload gamba??
camne nk upload video?? 
camne nk add kawan?? 
dan segale camne laa...

puas la aku menjawab.. xpe.. die bru nk blaja.. nnt pandai ler tuh... y aku pelik nyerr... dulu aku y dok sebok tnye die camne nk gne kom nie... huhu.. skang ni tbalek lak...

kemajuan 2
on the way aku nk ke dapor... aku terpakse melalui bilik blaja dulu... then terpandang la ayah aku ngah sebok maen kom.. aku pon plahan kn langkah.. keke.. cam kawad je... saje nk skodeng ayah aku wat ape.. cam sebok je... pastu.. rupe2 nyer ayah aku update blog.... wahh!!!!! incik selamat da ade blog!!!!! hebat!!! sangat impress ngan ayah aku... mmg da maju.. tp pertolongan ku masih diperlukan... nse bek die xde travian ke hape... kalu x mampos aku nk mengaja die...

kemajuan 3
ari nie mak aku mintak tolong abah aku wat facebook pulak... satu kemajuan y sgt hebat!!! kenape?? sbb mak aku nk gune microsoft word pon susah... pastu abah ckp... *nnt abah jgak tlg uruskan...*  keke.. okeh la tuh.. abah aku maen fb pon bukan amen sronok dpt jmpe kwn lame die sjak skola KGV dulu.. huhu.. connecting people...gud site of fb.. bad site?? nk lukis gamba Rasulullah.. x ke bangang tuh??

topik- fb anjur lukis pic Rasulullah... komen??

wlao ape2 pon... so proud of my parent.... ibu bapa ku smaken maju!!! go!!!! hwaiting!!! 


nota kaki- af da abes!! yeah!!! lpas ni mesti sebok astro ria ngan ulangan af..

4 comments :

mylife-mysin-myfate said...

bagus la macam tu..kalau ada blog or fb..nanti 7 keturunan pun boleh tau asal usul n sejarah kehidupan family..1 jer..lupakan la pasal fb..kita patut boikot sebb dah terlalu menghina islam

Etty Selamat said...

yup..yup..

Yatre Hayati said...

hahah...bgus la tuh...kirra internet sekarang bukan lagi kehendak..tapi keperluan da!!

Etty Selamat said...

betul tuh!! sokong!!!