hit me..

gambar gambar

Thursday, May 20, 2010

..:HOYEAHH!!!!:..

ari ni blh kate kan hari last la aku bergelar pelajar smk sungai tong.. kerane....... permohonan ku utk transfer ke smk ibrahim fikri telah diterima oleh JPNT... hoho.. i likee.....

mak suke.....

tp atas ke-bengong-an aku.. aku ttp meng-update borang sistem maklumat murid aku di sg tong... lantak lerr.. aku spatutnyer daftar 24.5 ni... tp ari ahad tu aku ttp mlas nk gi skola.. so.. cuti la dulu.. hehe... wlaopon cg pesan *slagi saye x trime surat tukar awak.. kalu awak x dtg skola.. sy ttp akan anggap awak ponteng.. kalu awak ponteng lebi 3 hari.. awak akan dpt surat amaran pertama* hehek.. pesanan atau amaran???  lantak laa... aku ttp nk ber-holiday... kekeke..

x kire.. xnak pegi jugak!!!! jato saham mak sbb mak da siap ckp babai agy kt kwn2 ctu...

huhu... ari sbtu ni ady ajak aku gi le'best sbb ari isnin ni.. bersamaan ary aku daftar ke SIF.. die nk gi masok U da.. so aku dengan rela aty nyer bersetuju tuk teman die gi skola lame n kesayangan kami.. huhuk... kwn2 aku sumer nyer da nk daftar masok U.. aku sorang y menyesat kan diri gi masok form 6.. anyway.. APE AKU KESAH... ady akan jempot aku kt 7/11 n die y bawak kete oleh sbb die da dpt lesen... hish.. aku ni ntah bile nk dpt lesen... latihan pon jarang gi.... bz doe.... so... citer sal aku ber-foya2 ngan ady nnt akan aku update next entry...


papai sg tong!!! papai cg muet ensem.. kekeke... SIF!! here i come!!!!!

tenkiu...

2 comments :

Yatre Hayati said...

weee...weee...asal pindah skoolah ni?? nape x suka sekolah skang?? bf tolak cinta ek?? hahah

Etty Selamat said...

huish.. mne ade bf ni kak...
sbb skola tu teramat lah jaoh dr skola... ade la lam 30 km dr skola.. xnak duk hostel situ sbb xsedap.... so pindah la skola lbih dkat ngan umah sket...