hit me..

gambar gambar

Tuesday, May 18, 2010

*UPDATE*

ape aku nk ckp yer?? kang aku tulis update je kang kne marah dek pkcik faiz farish lak akng.. tiru skill die.. kueng3... 

meh aku citer sal ari guru smalam... sambutan hari guru di skola sg tong x sehebat di le'best dulu2.. wahh... rindu nyer kt le'best nih... smalaman aku x update fb aku.. sbb nyer.. tido... bak kate hana.. tido itu adalah nikmat dunia y terbaek!!! so.. dont miss it!! hehe.. kt skola ni aktiviti die bkn sumer murid blh amik bhgn.. sbb aku rse kebanyakkan nyer y amik bhgn ialah dak2 upper 6.. *hampeh* then persembahan diorang xbest.. aku byk menghabeskan mase ngan cakap2 n lukis... *including mengate* kekeke... smpat gak r tido 5 minit.. kalu kt le'best kompem best gilerr... nmpak ke-elit-an nyerrr.. da nme skola elite kn.. huhu.. bile nk gi skola blk ni?? nk amik majalah skola plak....  btw.. HEPI TEACHER'S DAY!!!

next aku story mory sal aktiviti aku ari nie plak... ari ni x blaja lg.. cume cg ade bgtaw sal mende2 y perlu bwak kalu msok klas die.. tu jerr.. weh..weh.. cg muet aku ensem.. agagaga.... xle ensem sperti minho tuh.. but okeh lerr.. bleh la nk dijadikan bantuan tuk aku blaja muet.. tp malangnyer.. minggu dpan aku da nk pinda skola... so.. papai cg shafiq n cg fakhzani.. *promote name sket* so.. mencari cg ensem bru le jwb nyerr.... kekekeke...

ape lg nk update ye?? rse2 cam da xde da...nnt kalu ade mende bru aku update la lagi.. well.. saye kan rajin lagi cute..*jangan muntah* keke...

papai u'ollssss....

2 comments :

boy over dos said...

g skul mner lok

Etty Selamat said...

aku nk gi ibrahim fikri.. dkat sket ngan umoh aku.. kalu dop pon bkt tunggal....