hit me..

gambar gambar

Friday, April 2, 2010

OH MY GOSH!!!!

pg td.. angah aku kejut kn aku dr tido dgn satu berite y amat menyayat aty aku.. angah ckp.. "aang... pakcik din beramboi meninggal  !! " aku y tgah mamai tu berfikir *sape pkcik din beramboi?? pak sdare aku ke??* ye la.. lam keadaan mamai tu mmg pikiran aku agak mengarut sket.. huhu...angah aku tglkan aku lam keadaan terpinga2.. *chewwaahhh*


heh?? sape??

pastu aku pikir blk.. rupe-rupe nyer pkcik din beramboi era tuu.. bru 2 ari lpas aku post kt fb aku.. berkate ~ yeayy!! pkcik din beramboi da stabil!! alhamdulillah..~ tp mak aku ckp kalu da kne denggi berdarah tu jarang y blh survive.. sedih la aku rse.. yer laa.. kehilangan y besar tuh.. tetibe je lirik my heaven from bigbang menerjah kepale otak aku ni.. ~Happiness... sadness... tears...~ ntah ape ntah.. huhu..


tears.. sadness..

td aku bce blog CHEA . btol kate die.. rase cam bru je pkcik din jd pengkritik kt raje lawak.. kate2 chea buat aku teringat.. die kate kt alex "alex, kalu saye x de nnt, awak blh gantikan saye.." lebih kureng camtu gak r... so sad.. kehilangan y besar bagi dunia seni kite.. aku slalu tergelak besar ngan sawancara die tuh.. tengok muke die pon da lawak.. ape tah lagi bile die wat lawak.. blh gastrik aku... huhu..


sedey nyerr...

ape- ape pon.. takziah buat keluarge arwah.. kepade anak2 arwah.. papa kamu memang org y HEBAT!! bersabar laa.. kite y hidup ni kene teruskan idop.. mase kite pon x panjang jugak.. kite tataw bile kite akan 'pergi' kan..

al-fatihah buat arwah...

DIN BERAMBOI.. INSAN Y HEBAT!!


i lebiu pakcik dinn!!!!

1 comment :

johnlabu said...

salam takziah wat keluarga din beramboi... :(