hit me..

gambar gambar

Tuesday, March 30, 2010

DIN BERAMBOI

wahai org2 kampong!! ini ada satu berita mengejutkan semua.. insan seni bernama Mior Ahmad Fuad a.k.a. pakcik DIN BERAMBOI y disayangi kiter telah jatuh koma..


oh my goshh!!!!

menurut sumber sumber.. beliau jatuh sakit disebabkan termakan kencing tikus semasa dalam pengambaran pet show *sial punyer tikus!!* semua internal organ beliau da shut down dan mengalami internal bleeding.. doktor hanya beri masa 24-84 jam jer.. itu jerr??  *oh mann!!!* semakin sedih mendengarnyer..


sedihnyer akuuu...

menurut sumber lagi, beliau memerlukan bekalan darah O... aku nk derma tp tataw lak aku darah pe.. sedihyer... tp kalu derma blh ke smpai kt die? oleh itu aku cume berharap dan berdoa agar beliau aku beransur pulih dan sihat sejahtera.. serta dapat menghiburkan rakyat malaysia lagi.. aminn..

i lap u pakcik din!!!!

notakaki-  apsal aku tukis skema ni ekk?? 

sumber - bernama

2 comments :

Unknown said...

kte doakan yg terbek tuk dye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Etty Selamat said...

aminnnnnn............