hit me..

gambar gambar

Tuesday, March 30, 2010

NANGIS

tataw kenape.. ari ni aku rase nk nangis je.. jarang terjadi pada ku apabila rase ingin menangis datang tanpe sebab.. penah skali apebile tetibe aku nk nangis n abg aku tnye.. "pahal lak ko nangis aang?" aku pon tataw.. just angkat bahu je.. tetibe je rase shahdu je.. sebak je dada aku ni..


kenapa?? mengapa???

bole aku bukak fb.. kwn aku diterime ke temuduge program ijazah luar negara.. congrat to pkcik alif ngok ngek~~.. aku pon ckp la congrats.. then tanye die amik course ape... die jwb la amik engineering.. pastu kwn die y xku kenali bertanye padenyer.. aku wat buduh je laa.. ade gak nyampuk2.. huhu.. pastu alif tnye la mkcik ni mintak pe.. mkcik ni jwb die mintak mara.. esok bru taw result.. trus aku terdiam... x patut aku nyampuk perbicaraan org bijak ni...


cpat blah.. transform!! terbang pergi!!!

pastu.. aku scroll bwh lg.. kwn aku y juge cerdik meng-shout.. ~ not my luck A***** R**** & N****A**** teruskan usaha :) ~ cam sedey je bunyik nyer.. die tu da lah bijak pandai bak kate sang kancil.. tp ttp gak kne reject.. even YTN pon reject die.. da budak pandai kne reject.. aku y x seberape ni lg lerr... 


arghh.. tidak!!!

then scroll bwh lg.. syida plak dpt tawaran interview.. sememangnyer mereka amat pandai and they deserve it..  but me?? aku tataw lg adakah harapan aku masih cerah?? perasaan sedih ini masih lg menyelubungi diri.. tp tetap aku gagahkan diri tuk meneruskan hidup.. walau ape2 pon terjadi, aku ttp kene teruskan hidop.. gagal sekali x bermakne gagal selamenyer.. tp kalu sememang nyer gagal tuk selame nyer.. bunuh diri je laa... hahaha.. xde la smpai camtu.. tp manusia seperti itu adalah same seperti si kosong (gempak starz)


wat will happen??

buat mase ni.. aku tetap gagahi diri ku untuk berkebun di farmville.. huhu.. duit tetap duit kan...


u go girl!!!

notakaki~ widget tu da berfungsi dgn baek..  once again, aang tu aku lerr..