hit me..

gambar gambar

Sunday, January 30, 2011

KELAS SARANG MAKSIAT

Kelas sarang maksiat?? Nak tahu dekat mana??? Entah... hahahahahaha... Tajuk tu propa jer.. Topik sebenarnya adalah tentang kelas aku..

Nama kelas - 6 A Ibnu Rusydun (gabungan Ibnu Khaldun dengan Ibnu Rusyd)
Kedudukan kelas - Tingkat 3, Bangunan baru yang tak berapa nak baru sangat.
Sekolah - SMK Ibrahim Fikri.
Ahli - 11 orang ( Saufi | Ikwan | E'zzati | Farhana | Salsabila | Atikah | Nabihah | Izzaty | Azuani | Julaiha | Iffah )


Aku agak malas nak bercerita, jom layan gambar je la ek!

 Tie dengan Ipah tuang minyak time eksperiment fizik tahun lepas

Kire ape tu bila??? Kusyuk nampak!!

 Time sambutan hari raya tahun lepas. 
Blkg kiri ~~  Bila, Tie.
Dpn kiri ~~ Biha, Pana, Ty.

Tie ngan Bila.. Suke gile Gambar ni.. Dorang cakap Gambar ni mcm MAK DUGONG.. hahahaha

 Pana, Bila, Tie, Ty, Biha. Time Sukantara tahun nie.. suke.. =)


Lam kelas baru..


 Besday budak kelas.. Itam-itam tu bukan decoration yer!! Tu double sided tape budak tahun lepas.. Rosak kelas aku!

Meh aku tunjuk tempat duduk aku... Penuh dengan decoration.. =)

 See.. penuh decoration kan???

 Kasi close up sikit atas meja tu..

Ni lirik lagu Avril Lavigne.. Saje nak letak situ.. Ade maksudnye.. 

Itu saje kali ini.. Oleh kerana malas, Nak upload gambar banyak-banyak pon malas.... Akhir sekali,

No comments :