hit me..

gambar gambar

Friday, January 14, 2011

Sape minat korean??? Angkat tangan!! Ni ade mende baru ni!!

Sape minat?? Cepat gitaw aku... Ni aku ade citer baru nie!! Bkn citer baru la sgt tp ala-ala macam baru lar.. *da mule merepek!* First, aku nak tanye korang.. Sebelum nie korang tgok citer korea kat mane?? aku slalu tengok kat Mysoju.. Tapi, kadar kelajuan download die agak slow laa... Lagi slow dari atok bertongkat jalan.. hehe...


Tapi, sekarang korang dah tak perlu tunggu lagi.. Kenapa??? Sebab sekarang da ade satu website baru yang ade bkn sekadar ade korean drama, tapi siap ade Kpop music banks lagi... Masa yang diambil utk die download atau kate orang laen ape tu.. Streaming?? Stremyx??? Lebih kurang lah tu...Masa utk streaming pon kurang... Meh aku ulang sekali lagi... KURANG!!!



So, ape lagi??? Meh join aku tengok citer koran kat sini... KLIK S.I.N.I.

3 comments :

Atiah said...

thanks bagi information pasal korean.

Etty Selamat said...

chea~ saye pon minat korean... =)

Ain Atika Zailani said...

haha..alamak x minat korean laaa...hihii...suke nye dier kan...