hit me..

gambar gambar

Monday, January 17, 2011

SAYA NAK JUGAK!!!

Hari nie semua budak upper 6 skola aku pindah ke kelas baru KECUALI kelas aku.Huwaaaaa.... Serious aku jeles... Ye! SAYA JELEZZZ SANGAT! Nak jugak kelas baru... Cg ckp bangunan yang aku duk skrg ni bangunan baru jugak.. Tapi cg, bangunan baru pon kelas tu tak nampak cam baru pon.. Dinding ala-ala cam JAHANAM je.. Tak aci la camtu... 

Oleh itu, saya mewakili budak sains nak gitaw sebab-sebab kenap kami pon patot TUKAR KELAS BARU..

1- SAMA BANGUNAN DENGAN BUDAK FORM6 LAIN.
~~~ Senang la org nak taw.. Bila tanye "Budak form 6 duk mane??? Jwpn~Owh, dak form6 duk kat bangunan baru.. Carik la kat situ!"  Kan senang tuh. Ni tak.. Kalu org tanye soklan tu nnt kene jwap "dak form6 duk bangunan baru. TAPI Science stream duk kat bangunan baru ala-ala lame sket. GUD LUCK!!" tak ke membazir air liur tuh!

2- BERDEKATAN DENGAN BILIK GURU.
~~~ Ye la.. Kami kan pelajar yang baik! *faiz farish, ko jgn dengki* So, kami taknak menyusahkan cg utk jln jaoh dr bilik guru baru ke kelas kami.. Dah la kat PUNCAK DUNIA! Kesian cg kene naik turun.. Ape?? Dekat ngan lab??? Ni cadangan saya~ Belajar fizik dlm bilik access N pegi lab bile nak xperiment je. Ala... Cg gune LCD je pon.. Tak pon buat cam kat sekola saye dulu.. Letak LCD sbijik lam kelas kitorang... Gile senang cg nak ajar! ehehe... 

3- KAMI TIDAK DIPINGGIRKAN.
~~~ Cg selalu ngadu, budak sains ni agak PASIF.. Meh saye nak jawap! Cg, mcm mane kami tak PASIF, kelas kami jaoh berbanding dengan kelas lain.. Bile ade aktiviti yang takde pengumuman penting, kompem kami yang last skali yang taw! So, bile dah taw smue tempat dah diambil.. Camne kami nak get involved??? Dekat kelas lame, paling jaoh yang saye pergi adalah komputer lan ngan bilik guru *kecuali tempat bertugas* Kami cume borak-borak ngan ahli kelas kami je.. *agak menipu disitu!* 

4- KEMUDAHAN BANYAK.
~~~ Saye dengar dekat bangunan baru ade banyak kemudahan. Bilik MUET la.. Bilik tu laa... Bilik ni la.. Tak kesian ke kami ni kena jln jaoh bile cg suh gi bilik berkenaan?? Bile jalan jaoh, kami jadi penat. Bile penat, Susah nak Fokus. Bile susah nak fokus, prestasi pon menurun. Bile prestasi menurun, Kami jugak kene marah.. TAPI, tengok bagaimana ia bermula??? ehehe...

Tu la antara sebab kenapa kami patot pindah.. DONE! *kene praktis ni.. blh ckp dpan cg mat nizar* 

No comments :