hit me..

gambar gambar

Monday, January 3, 2011

SUKA LA KAU DAPAT SANTAU ORANG SAMPAI MATI??????

SUKA KE???? Kau santau dia dari dia gemuk sampai kurus kering.. Motif?? Sebab dia ada 'lebih' dari kau kan?? Sekarang dia da meninggal.. Bersorak la kau yer! Da 5 orang da kau 'potong' termasuk yang latest ni. Cukup 44 orang masuk SYURGA yek??? Hebat kau! Mazhab mane kau pakai??? Bila la kau nak sedar hah????
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Lepas aku rehat td aku dapat surat kebenaran pulang awal dr kawan aku. Bile aku bace reason die, 'Kematian abang sepupu'. WTF?? Sape pulak??? Bile sampai rumah mak sedara baru la aku taw. Abg sedare aku tu kene santau oleh org yang memang kitorang kenal. Kenal sangat-sangat! Mak sedare aku ckp kazen aku tu meninggal mengejut. Dia batuk-batuk berdarah then, terus collapse. Dan terus sah meninggal. Sedih nye aku. Baru Sabtu lepas aku melawat dia.. Masih lagi bertenaga. Dan sekarang?? Dah takde... Kejapnye TUHAN ambik nyawa hamba yang dikehendaki-Nya. 


Al-Fatihah buat arwah dan keluarga.
*
*
*
*
*
*
PUAS HATI KAU SEKARANG??? SAPE LAGI LEPAS NIE?????

No comments :