hit me..

gambar gambar

Tuesday, May 31, 2011

Ketumbuhan Pada Mata

Bismillah..

3 tahun lepas ada tahi lalat kecik tumbuh dekat mata aku.. Mula-mula aku buat dek je. Tapi lama-lama mole tu makin besar.. Bimbang jugak.. Pastu, mak aku cakap masa dia kecik dulu penah jugak terjadi sebegitu. Dia, pergi klinik and doktor bagi krim. Pastu hilang.. Aku pon pergi la farmasi. Pakcik pharmacist tu cakap "jangan bimbang. Tu ada darah beku saja. Lama-lama dia hilang sendiri"

2 tahun kemudian, tak jugak hilang-hilang. Sabar ku sudah sampai had dia. *well.. Mak aku yang hilang sabar sebenarnya* Terus dia ajak aku ke hospital kerajaan. Baru la Akak Doktor Comel tu cakap, "Kalau adik comel setuju, kami akan bedah mata adik comel dan buang bahagian mole itu. Kami akan hantar sampel ke makmal takut-takut mole tu adalah sejenis ketumbuhan.. macam mana??" Betul! dia cakap macam tu! *Semua benar kecuali part adik comel tu yer!*

So, Semalam (30 Mei 2011) satu pembedahan telah dibuat ke atas ku.. Awww.... *tiba-tiba* Sekarang dah ok sikit. Tapi, kalau tengok sermin and perhati betul-betul.. Agak ngeri jugak lah mata aku nie. Berlapis-lapis... ehehe... Takpe... Nanti cantik la tu.. Insya-Allah.... 

Layan gambar yer...

Before.. Nampak mole hitam lam circle tu?? Itu la...

Before masuk OT..

Dalam sejam jugak la aku duk baring lam OT tu.. hehe..

 After... Abah cakap "Buat la macam orang sakit sikit!" hehehehe....

Nanti mata dah cantik aku update lagi pasal ni ek!

kata hati : Takut jugak dalam OT sebab nampak satu-satu doc buat apa kat aku
kata kau : Ada ke patut akak-akak nurse tu duk chit chat pasal tapai kat mana lagik manis.!

No comments :