hit me..

Wednesday, September 28, 2011

Curl Your Hair Using A Flat Iron or Straightener

Assalamualaikum!

Mesti bagi akak-akak dan adik-adik yang pernah curl rambut tu pergi ke salon setiap kali nak curl rambut kan? *Abang-abang pon boleh jugak!* Tak pun beli curling iron kan? Pastu mesti ada yang menangis-nangis nak beli curling iron tapi tak cukup duit..  Kan? Kan? Mesti ada punya! kihkihkih

Hari ini Cik Etty nak ajar korang macam mana nak curl rambut korang dengan menggunakan flat iron. So, tak payah lah korang nak mengada-ngada tergedik-gedik dekat emak pujuk belikan curling iron. Pastu menyesal sebab nak flatkan rambut balik tapi tak ada flat iron.. *Ayat entah apa-apa*

Oleh kerana Cik Etty memakai tudung, so tak boleh lah nak tunjukkan dekat korang macam mana Cik Etty buat kan... So, bantuan akaks-akaks dari Youtube la jawabnyer... hehehe



OK dah! Nanti Cik Etty bg tutorial nak curl rambut tanpa menggunakan haba pulak... tatatititutu!!

*APAHAL???