hit me..

gambar gambar

Saturday, December 22, 2012

SAYA MINTA MAAF!!!

Bismillah...

ASSALAMUALAIKUM!!! Jap, jap.. kasi sapu habuk sikit! Fuuuhhh.... Fuuhh..... Haa...Haa...Haaccchhooomm!!!!! Maaf, saya resdung! hehe..

Dah hampir sebulan aku tak update kan? Jap tengok last entry jap... *2minit kemudian* Last aku update pasal kehidupan aku adalah pada 14/10/2012 *tak termasuk entry birthday aku*. Demm! hampir 2 bulan! Maaf saya sibuk! *kadang-kadang malas* Oleh itu, aku akan pendekkan cerita aku selama 2 bulan ini kepada 1 entry.. Ready?! JOM!

*Since malas nk susun gambar, aku pakat2 letak je la. Maaf!*

LECTURE

 Sehari sebelum balik kampung sempena cuti midsem lepas. Boleh  nampak kerusi biru yang sebelum ni penuh je... Korang book tiket awal gile la!! *Jeles org boleh blk awal*


 Kebuhsanan menunggu next class.. So, kitorang lepak-lepak kat lobi fakulti sambil layan wifi-yang-full-bar-tapi-slow-tahap-kura-kura-nak-bertelur

 Situasi meja makan kami apabila assignment keluar ataupon nak menjawab soalan tutorial. Nampak tak buku tebal tu? Tu la buku Discrete Math kami..! Hooray!!

 Ni pulak situasi laptop aku apabila nak siapkan project programming.. Dah namanya kerja last minute, mmg jahanam! Semua sticker aku lekatkan kat situ!

 Ni pulak aku keboringan dalam lecture System Analysis and Design. Lukis-lukis then tulis lirik lagu Little Bird by Far East Movement.... I LOIKE!!!

 Situasi adik beradik keboringan... ehehehe... dalam Lab Programming.. Sori mr KaiMin, Kami boring!

Selepas kelas... Gambar kabur sebab guna front camera.. Alasan nak hp baru!

Jalan-jalan


 Me and ama. Tengok wayang marathon Twilight + Paranormal Activity

 Erfa nak jugak gambar diambil...


 Makan pizza. Ni kes yang kasi aku bengang sikit.! Dah la nak order pon lambat.. Then, pizza sampai sejam kemudian... Aku dah bengang sangat dah.... Mahu je aku memekak kat situ tapi sabar je...

 Ni gambar  selepas ke kenduri sedara kawan, kami jalan-jalan di Plaza Merdeka then makan pizza *pizza lagi* Bergambar sampai abang waiter tu pon pelik.. hehehe..





19.12.2012-Happy Birthday to me!!! 

Seperti entry ini, aku dah officially masuk 20. Sebelum ni memang nak tak nak je ngaku umur dah 20 tapi... hehehehe.... Tahun depan nak ngaku umur still 20 la! hhehehe... Housemate aku pulak buat kezutan dengan kek bagai... Sweet! Me like! hehehe...

Ni dari instagram dan fb kami..




No comments :