hit me..

gambar gambar

Thursday, January 24, 2013

Siboh Kitak Nangis

Bismillah

Aku memang suka belajar bahasa orang nie.. So, memenjak aku duduk di Sarawak aku suka belajar bahasa diorang.. Nak-nak pulak aku punya room mate budak Sibu. Alah, si Erfa tu.. Dia asal Sibu tapi umur 4 tahun dah pindah Negeri Sembilan.. How we communicate? Bahasa nogori pon boleh, bahasa Sarawak pon boleh sikit-sikit... Then aku terdengar lagu nie pulak.. Penyanyi asal Zee Avi tapi aku tangkap cintan dengan lagu cover nie...


Lirik

Oh sayang
Siboh kitak nangis
Mulut urang nang kadang-kadang jaik

Oh sayang
Jangan ambik ati
Tok kelak akan pergi
Sik lamak lagik

Sik kesah
Ribut ka guntur ka kilat ka
Kamek akan disebelah kitak
mun kitak perlu kamek

Oh sayang
Udah gik kitak nangis
Kamek sik suka nangga
Kitak patah ati

Oh sik hal sayang
Dunia tok memang adil
Asalkan kitak jangan lupak diri

Sik kesah ribut ka guntur ka kilat ka
Kamek akan disebelah kitak
Mun kitak perlu kamek

Mun kitak perlu kamek

Translation?? Baca je kat video tu.. Malas aku nak tulis panjang-panjang.. Hehehe... Sangat suka lagu ini... Bagi aku, budak ni nyanyi lagi sedap dari Zee Avi.. Ooppss! Sorry ye Zee Avi!

No comments :