hit me..

gambar gambar

Friday, October 17, 2008

gamba rayer


wahahaha..lamenyer aku x update blog nip.. rindu plak.. dok sebok ngan skewl towh.. next week da nk end year exam lak.. ni aku br letak gamba aku raye skali ngan pamily aku lar.. gamba sengsowang da ltk da... korang tgk la gamba jejaka y tampan2 dan puspa y tercantik y berada di ati aku.. hahak... lam ati aku ade stu tpat lg kosong.. teman idop aku lar.. hahak.. y len da pnoh.. hahak.. xde lar pnoh sgt kot.. hahakkk...meh aku citer sengsowang ek.. y blakang tuh.. y rendah tu along aku.. y tinggi tu along aku.. dowang weird sket.. adik lbey tinggi dr abg.. hahak.. klu aku kate dy pendek mara gle towh.. haha... y duk depan lak.. mule2 my beloved mummy aku.. pastu my beloved daddy.. next.. aku lar towh.. then.. adik aku.. hahakk... amacam?? cantek x?? hahak... ok ler.. next time aku update lak.. chow !!!

No comments :