hit me..

gambar gambar

Sunday, December 27, 2009

rokok

apsal rokok??? hehe.. xde ape2 pon.. well.. aku ade sorang abg y perokok.. pantang sehari x isap rokok.. nk dijadikan criter nye.. td brite mengumumkan ttg kenaikan harge rokok kpd?? tataw.. ade sesiape ble kasi taw brape?? aku ni xamik irau sgt sal mende alah ni.. y aku taw harge da nek.. bgos r tu.. apsal krajaan x wat rokok dharamkan djual ke.. smue tmpat diharam kn merokok kcuali certain2 tmpat.. cam kt luar negare.. hehe.. aku konfem penoh tmpat tu.. aku pelik nyer.. melalui xperience aku..(tman along bli rokok) kt kdai tu ade tulis dilarang dijual kpd bawah 18 thn.. well.. thats good.. next.. dye ade tulis.. 'AMARAN KERAJAAN. MEROKOK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN.' tp yang musykil nyer mende alah tu ttp ade jual.. da taw membahayakan kesihatan, xyah la jual.. so, xde la org skt.. eh, jap.. sian lak kt spital n klinik yer.. xde org skit.. so, xde la duit msok.. huhu.. well.. ni hanyalah pandangan ku.. jgn nk saman lak yer.. skadar gurauan.. kot.. bak kate pakcik y lam tivi td.. 'agaknye ni la sign tuk perokok tu start brenti..' TEPAT SEKALI!! aku sokong giler2.. aloh.. xkan nk tngu nk tulis kt signboard kot.. 'INILAH MASENYER KITE BRENTI MROKOK..' camtu?? xpayoh ler.. brenti jer.. kebaikan nyer.. xyah bazir duit.. xyah bazir tenage nk g beli.. xyah bazir nafas sbb nk sedut mende alah tu.. kn?? btol x?? udare pon x btambah polluted.. ble la aku irup duare segar.. heh.. tu je la kot pandangan aku.. nk smbong men game.. td ngan download.. smentare tu aku update blog jap.. huhu..

papai u'ollsss..

~end~

No comments :