hit me..

gambar gambar

Friday, December 4, 2009

sepanjang november y x diupdate

13 november

mende ni telah di update dulu tp aku nk update pic skit.. i mean satu jer.. huhu sal graduasi aku lu....

bergaye sblm anta jubah.. lam blik persalinan..huhu..

18 november

dengan bangga dan teruja nyer aku mengate kan spm suda tibe!! kawan2.. arahan darurat telah dikeluar kan.. aktiviti lepak2 smpai subuh telah ditukarkan kpd study smpai subuh.. ape y penting.. bkn shj kerjasama tp straights a plus yer!! kerjasama anda juga amat diperlukan.. paham2 je laa... huhu..

26 november

berita sedey telah diberitahu kpd ku ttg sakit nenek ku.. trus saja aku g umah makcik ku dn aku lihat nenek ku sudah terlantar nazak.. pakcik2 dn spupu ku y len suda berada di sisi nya smbil membaca kn yassinn.. sedey aku melihat wajah pucat itu sedang bertarung nyawa.. malang nya tepat 10.30 mlm, arwah telah kembali menghadap Pencipta nya.. alhamdulillah.. mujur arwah meninggal pd hari jumaat.. org kate hari sunat ni, arwah xkn dikenakn seksaan kubur n dilindungi sehingga kiamat.. amin... moga2 roh arwah nenekku, atukku n pakcik ku dicucuri rahmat-Nya..

3 disember

tahlil ketujuh selamat diadakan.. alhamdulillah.. then, kazen ku mengajak ku ke sungai.. air naik kate nyer.. aku pon mmg excited.. ta pernah tgok air naek.. pergi la join dye.. huhu.. mmg sronot.. boleh le maen air.. then, scare tibe2 anak spupu ku y masih kecik bkate "tok nyang (nenek aku) ade lam blik td.." ktorang punyer la tkerjot.. aku pon ckap la ane ade.. tok nyang da ta de la... tp dye membidas nyer dengan"ade.. adek napok td.." tkot aku.. ktorang story la sal tu kt pakcik aku ni.. dye ckp bese r tu.. lam mase tdekat roh arwah msih lg dtg melawat.. sbb mlm ptame arwah meninggal pon pakcik aku nampak arwah ngan suami nye yakni atuk ku dibelakng makcik sulung ku.. aku tkot sbenonyer tp wat rilek2 je.. huhu..

4 disember..

paras air dijangke naek lg.. tp malangnyer xde sape nk bwak aku g kt umah makcik sulung ku.. malang tol.. kalo x ble men aer.. hoho. tibe2 je dye tepon aku td.. tkejot aku. dye pujuk aku spy ktorang jd sperti dulu.. maaf.. aku x boleh.. harap dye paham.. hati y tluka ni msih lg xdpt lupakan ape y dye penah wat.. mmg aku susah nk maaf kn org y lukakan aty aku.. tp nk wat camne.. da mmg sifat aku camtu.. huhu.. kpd c dye, carik la org len y better than me n ble sepadan dgn dye y kaye tu.. sori, aku ni miskin je.. mmg btol ape y dye kate lu.. aku ni dak kg je.. prangai kolot sket.. but.. pergi mampos la ngan sifat kebandaran ko tu!! aku x heran!! jgn prasan bagus ngan sdangkn aku taw pe klemahan ko!!

lega sket.. huhu..

itu saje y boleh aku update..
*tataw knape y cam skema badak je.. sorry..

jmpe lam next post yer...

adios..

~end~

2 comments :

adyvanillablueberry said...

hadoi la adew jew yang nak ggu idop kte kan.....nak cntinue balik la,nk jadik cm dulu la......mengong btol.huhuhu

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih