hit me..

gambar gambar

Friday, April 16, 2010

KAWAN SELAMANYA

ari aku bce blog niniey iaitu bestfren aku.. ade lam satu post tuh die citer sal bestfren die kt le'best.. so, aku pon decide nk cite sal bestfren aku lak..

bermule ngan skola rendah pertame aku. kenape pertame? sbb time dajah 4 ku pindah skola laen.. skola pertame aku bername SK Bukit Tok Beng.. kenape bukit tok beng? sbb aku dgr citer dulu2 ade sorang org cine dok ctu.. nme die ntanh.. tp org pgl tok beng.. so, dpt la nme camtu.. lawak lak rase.. huahaha...  bestfren aku d ctu ialah kema atau maizatul akma.. da lame da x jmpe die.. sbb aku kwn ngn die jgak aku blh msok grup LTUJ smpai peringkat kebangsaan.. mak ayah die baek sgt.. bile ktorang kne g KL sbb msok competition, mak ayah aku x gi.. so, mak ayah die la ganti.. huahaha.. die y pegang duit aku.. sbb mse tuh aku bru dajah 3 mane reti pgg duit.. bile ktorang taw dpt no 2 n kurang 5 mate dr no 1 aku peluk mak die smbil nangis2. huuu.... sedey qoo.. last ak jmpe die mse aku form 2 sbb die dtg jmpe kwn aku kt hostel...

lame nyer x jumpe...

skola kedua aku ialah SK Tanjung Gelam.. time ni best fren aku ramai.. ktorang kire cam kamcing gile r.. dorang ialah | keyra dibah | pana | syairazi | alif | syakir | zubaidah | syakir | rafiq | esmat | ade lg ke?? ntah.. x igt suda.. y masih ber contact ngan aku ialah dibah, keyra, alif, syairazi, pana n syakir.. keyra, dibah, alif n pana adalah dak y sgt cerdik.. kadang2 malu gak aku kwn ngan dorang.. tp.. ade aku kesah.. janji ktorang hepi bersame.. cewwah... y aku taw.. keyra dpt stret a.. alif dpt 11 a 1 b.. pana x hengat la plak.. dibah 5 same ngan aku.. syairazi pon aku x hengat.. hehe.. btol x aku ckp.. dorang mmg cerdik.. masih merancang nk wat reunion tp ntah bile lerr.. hakhak..

bile nk jmpe nii???

skola menengah pertame aku ialah SMK Kompleks Gong Badak.. sbb mak aku x kasi aku g jaoh2.. huwaa... aku di tempat kn kt lam klas primier 1 Ibnu Sina.. kwn aku y terbaek mase tuh ialah lisa n yana.. prangai ktorang agak bangang sket mase tuh.. tp ktorang x smpat nk rapat sgt sbb aku dok ctu lam sbulan due je.. then aku dpt tawaran..

skola menengah ke dua n terakhir aku ialah Lembah Bidong Elite School of Terengganu.. kt cni bestfren aku bertukar ganti.. mse aku form 1, aku rapat ngan pare ktorang slalu bersame.. al-maklum lerr.. sekelas.. aku mse tu msok klas 1 al ikhlas a.k.a 1e8.. msok form 2, prangai aku mule bertambah teruk.. serius.. mmg teruk.. tp x perlu la nk citer.. tp aku kawan ngan dak nme manje n niniey .. mmg ktorang mse tuh kirenyer dak pompuan y plg teruk la kt skola tuh.. puncenyer.. manje ler.. ntah ler. aku pon tataw ngan dak tuh.. pas manje kne buang skola.. aku ngan niniey brubah sket demi sket... aku kuar dr puteri islam sbb aku x nak dorang malu ngan aku. huahaha.. *baek x saye mkcik??* mase form 3 aku kwn blk ngan pare..  tp x lame.. pastu kembali kpd niniey blk.. pastu kami mule berkawan ngan hana.. klas hana - 3e3, niniey - 3e4 n aku-3e6.. jaoh beza aku ngan dorang kn?? bile pmr, aku dpt 7 je mnekale hana 8 n niniey 3 x clap aku.. pastu niniey tuka skola ke paka.. so, aku pon lebih rapat lg ngan hana.. smpai skrg.. dan aku memanggil nyer sbg mummy sbb muke die mcm mkcik.. huhu..


BestFren Forever Dude!!!


No comments :