hit me..

gambar gambar

Tuesday, May 11, 2010

HARI KE 3

hari nie adalah ari ke-3 aku bergelar pelajar skola smula.. huish.. mmg pening..  kenape?? sbb aku bese ngan skola lame aku sbg skola elit tganu.. so, pakaian kami agak skema sket.. then.. bile aku msok skola sg tong ni.. pakaian dorang tu agak singkat yerr.. nk2 lak klo pompuan.. dorang sperti berada di musim banjir je...kain singkat paras atas buku lali.. kalu aku jd cg disiplin situ da lme da aku ketok buku lali dorang.. huahaha.. baru ye...

oh tidak!!!!

pg td aku smpai lewat.. sbb.. ntah laa.. cg y aku tumpang tu y lewat.. aku da awal da.. siap lepak2 lam kete ngan abah agi... smpai2 je skola dak2 len da bratur da sbb nk bce yaasin.. nsib bek aku da hafal surah tuh..*bagus x saye puanpuan??* abes je slot tu bermula la slot baru y lagi memeningkan aku.. slot pengenalan subjek stpm.. kenape memeningkan.. sbb menahan rse ngantok.. haru...  cg kt dpan dok sebok potpet.. aku kt blakang ngan sebok lukis.. agaga...

anak itik tok wi.. mandi dalam kolam....

tyme rehat kali ni ktorang rehat kt kantin.. smalam ktorang rehat kt koperasi je.. makan 'roti dalam kertas'.. sbb tataw nme die... makanan ari ntah ape nme die ntah.. tp y pasti ade nasi ala2 nasi lemak.. pastu lauk die.. ayam plus telur goreng plus kuah tumis... air pulak air jagung.. lepas rehat smbung blk slot y memeningkan... pastu kul 1.30 brenti kejap.. menurut PK HEM ktorang kne smayang bjemaah.. follow je laa... pastu igt kn nk blk tros.. tp kne nek blk UBK plak.. satu lagi slot ade.. slot mengenali diri.. sbb ramai dak2 aliran sains nk tukar ke kemanusiaan... aku rse aku nk stay sains je.. tp kebanyakan jawpan ktorang dpt adalah jawapan y bercelaru.. cg ckp ktorang x brape normal or fikiran bercelaru.. *cg.. mmg la jwpan ktorang x normal. sbb smalam cg suh ktorang jwb mende alah tu tyme ktorang nk blk daa....*

boleh die kate x normal kpd org y normal camni..

pastu blk.. yeay!!! mase y ditunggu.. nk kne setel hal2 transfer skola mgu ni jgak.. pastu next week blh ponteng.. ape aku kesah...

notakaki- da lme xgune icon yoyocici ni...

No comments :