hit me..

gambar gambar

Sunday, June 6, 2010

..:HAPDET:..

wahhhhh!! da lame aku x update blog ni.. erk.. pembetulan... LAME GILERRRR.... huhu... nseb bek x bersawang lg...  alasan standart.. BIZI u'ollsss...

ape y aku nk citer ek??  erm... skrg nie da cuti skola... ari y ditunggu2 oleh aku serta smue kanak2 ribena y bergelar pelajar skola... hehe... kamis lepas ade jamuan solat hajat sempena kazen lelaki aku y nk kawen 26 ni.. next perancangan cuti nie...

i likee.....

~siapkan homework y bertimbun~
wlaopon alu bru je sbulan memulakan kembali alam persekolahan... homework da bertimbun.. smue subjek ade.. meh aku list kan..
1- MUET (nota n latihan)
2- pengajian am 1 & 2 (nota n latihan)
3- komputer 1 & 2 (nota)
4- physics (nota n latihan)
5- BM 1 & 2 (nota n latihan)
6- math teknikal (latihan)
hish. bile nk wat nie??? muet tu da start sket... y len tu berhabuk kt lam beg.. keke.. *saye mmg bagus!!! sile puji* tgok la... wlao mcm mne pon ttp kne siap gak sblm blk kg.. kalu x mampos mengamok cg aku.. aku jgk y mati... huhu.. wish me luck tuk siap kn homework aku ek!!

~9/6 blk kg~
negeri sembilan!! here i come!!! kazen aku y bergelar kak dilla akn kawen.. so kne la blk... sbb mak aku y jahit lgsir umah nenek  aku tu.. mak sdare aku xreti psg kn.. so nnt aku ngan mak aku jgk kne panjat tingkap tu.. ari tu  nk psg rail pon aku jato.. keke.. bergegar umah lame tuh... abes skt pinggang aku.. tp aku tlg jgak.. *kn saye da ckp.. sy mmg baek* 

~GAZA~
perkembangan terbaru.. israel tu da tawan org kiter... mintak2 la xde pape...  tkot aku... ari tu aku bce update ayah aku lam facebook.. mengatekan "Lepas Sembayng Jumaat td di adakan sembahyang hajat mendoakan keselamatan misi bantuan Palestin. Kalau aku ada super power.. tentu saya akan hancurkan Israeil laknattullah tu. Dgn sekali zzzzzuuusss!(tangan macam ultraman) Menatangnahu tu terus terbakar jd arang! Tp apakan daya, aku hanya ada Tongkat Ali Power Root shj!!" haha.. ape2 je la abah... aku pon komen "FIRE!!!" aku pon join skali jd otomen... 

kuat lg.. kuat lg.. blh jd otomen

notakaki- wahai umat islam.. doakan rakyat msia ke gaza tu slamat.. n berjaye menolong rakyat palestin.. amin....

No comments :