hit me..

gambar gambar

Wednesday, June 16, 2010

..:: UPDATE LAGI :..

wah.. lame gilaks aku x update.. besawang da agaknyer.. bkn ape..  INCIK MALAS telah datang melawat tanpe di undang... nk wat camne eks.. blogwalking rajin plak...  kali nie aku nk update sal majlis pernikahan akak kazen kesyangan aku.. 12 jun lalu... best giler... kawin ngan org melake..

ni la tuan punye badan.. faradilla nme nyerr..

mas kawin y di design kreatif
"aku nikah kn dikau dgn daku..."

bilik tidur pengantin.. langsir n tirai blakang tu mak aku y jahit.. promote sikit...

duit u duit i yer.. duit i duit i laa.....

ala sayang2... hahak...

majlis berinai.. pengapit ~kaklang~ y laki tuh ntah mamat mne ntah,... sengal...

pandangan dr khemah VIP.. tambah nasik!!!

erk.. sesi karaoke smpai 12.30 mlm.. lpas tu kdai tutop.. haha baju kuning tu ayah aku.. x padan ngan kopiah... haha

tu je update kali ni kot.. next entry.. bertandang ke melake lak...

No comments :