hit me..

gambar gambar

Thursday, November 25, 2010

KENAPA AKU BUAT BLOG

ari tu sorang makhluk Tuhan ni penah tanye aku apsal aku buat blog.. padahal bkn org nak bace pon... kalau ade y bace pon tak ramai...

well.. jawapan nyer.. aku bukak blog ni bkn nak suruh org bace pon.. kalau org bace pon alhamdulillah... aku bukak blog ni just for fun.. belajar mende baru tu kan fun.. aku tak pernah malu bile takde org bace.. takde org komen.. penting sgt ke komen tu?? kalau komen yang membina tu takpe la kan... kalau komen nak mampos kan org?? tak ke hangin tu...  mende yang aku taip dalam blog ni aktiviti seharian aku.. tak pon pengalaman aku...saje nak tulis.. aku takde diari sbb aku x suke diari.. sbb tu kalau aku suke aku tulis dalam nie.. kalau boleh semua mende aku nak tulis tp mcm la aku xde aktiviti laen kan?

ni la sebab aku buat blog.. 
~penohkan hari aku supaya tak bosan.
~share dgn org laen
~fun

anyway.. jutaan trimas buat hencik faiz farish sbb sudi bace blog aku n komen stiap entry aku *wlaupon bkn semua* but thanx yar!!! sori sbb aku lalu kutuk ko bajet cute sbb mmg ye pon kan... huhu.. sori sbb aku bhs kan diri ko aku je.. ye la.. sbb ko tu pangkat abg aku.. hehe.. lastly thank you all...

mood- half sad half happy..
needs- bf RAIN (boleh kau terbang sini???)
activity- staring at RAIN's picture while listening to MBLAQ.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
RAIN| |RAIN| |RAIN| |RAIN| |RAIN| |RAIN| |RAIN

LIVE | LOVE | LAUGH

2 comments :

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

salam dik...bgs jugak kalau kita ada blOg sekurang²nya kita ada menda nak buat. kan? kan? kalau org x baca pun x pe..janji hati kita puas. tapi ...jgn syok sendiri yew... nati lupa diri.

pepun nice blOg!! jOm fOllOw akk jOm!!

::FAIZ:: said...

Its ok kau kutuk ke, atau ape, coz aku tak amek kisah, aku angap tu gurauan yg buat aku gelak dan ketawa ceria. blh hilangkan masalah aku...