hit me..

gambar gambar

Sunday, December 19, 2010

HEPI BESDAY TO ME!!!!

Pada 18 tahun dahulu di tarikh yang sama, pukul 12.03 telah lahirnya seorang puteri yang cukup sifat serta cukup CUTE ke dunia ini... diberi nama *tooootttt* oleh kedua ibu bapa nya.. di didik dengan penuh kasih sayang...

Oleh itu, sayang ingin memberi sedikit ucapan... *kejap.. nak tengok skrip jap* OK..

Dengan ini, saya ingin memanjatkan syukur kepada Ilahi kerana telah membenarkan saya hidup sampai sekarang.. Membenarkan saya menyambut hari jadi ke 18 ini..

Ucapan terima kasih yang tak terhingga kepada mak abah kerana telah separuh nyawa melahirkan dan membesarkan saya.. Melayan karenah saya yang agak nakal ini.. *agak ke??*  Aang sayang mak abah sangat-sangat... Omma!! Appa!! Komawo!!! 

Buat Along dan Angah, trimas byk sbb byk bersabar layan adik korang yang sengal nie...  heheh... Saranghae!!

Buat kawan-kawan, aku taw aku agak nakal n kadang-kadang jahat jugak.. *kadang-kadang je ek!!* tp korang sudi jugak.. sanggup jugak kawan ngan aku.. korang ttp jugak ade disamping aku... I lap U lahh!!!!

Itu saje Ucapan Hari jadi saya.... trimas....


p/s- Hencik Faiz Farish, taknak nyanyi lagu besday kat aku ke?? asyik2 lagu jiwang je... hehehehehe...

No comments :