hit me..

gambar gambar

Thursday, December 23, 2010

Lembut nyerr!!!!

Halo.. Bertemu lagi kita dalam rancangan tak lain dan tak bukan, Bersama Cik Etty!
*tibe-tibe*

Ramai orang sanggup pergi ke salon sebab nak buatat hair treatment.. bila rambut nampak kering je pergi salon.. tapi bagi perempuan yang bertudung macam aku nie macam membazir je pergi salon sebab bukan orang nampak pon kan.. pastu aku terbaca la dekat blog nina syakira tentang khasiat olive oil aka minyak zaitun. dia cakap.....

11. Massage olive oil into your hair, then leave hair covered with a shower cap for 30 minutes. Shampoo and discover softer, more lustrous hair with fewer split ends.

aku pon try la... minyak rambut zaitun tu aku taruk kt rambut.. bile aku shampoo je, memang ternyata lembut rambut aku.. dah tak payah gune moituriser dah.. cube la.. lembut!!!

korang taknak ke macam nie????


rambut i da lembut!! suke nye.....=)

oke kawan-kawan!!! selamat mencuba!!

No comments :