hit me..

gambar gambar

Wednesday, December 29, 2010

MAMAT ARAB

Tadi aku bukak fesbuk aku.. Well.. Bukan baru nak bukak.. Dah lama dah online.. Arghhh... Tak kira la camna pon... Sambung cerita.. Pastu aku ternampak nie..


Pelik aku... Ye la.. Nama dia pelik yang amamt.. Kalau da pelik-pelik ni takkan nak teros confirm kan?? Aku pon klik la ke page dia.. Tengok punya tengok... Camni yang keluar..


Arab oh arab... Maaf.. Saya tak ambik arab time sekolah dulu.. =) Usha punya usha lagi.. Nampak nie..


Owh.. Dia ada blog.. Klik... Sekali keluar ni daa....
Apa nie?? Apa nie?? Tak paham laa..... Scroll bawah lagi...


Pengsan...=(

PS~~ Nak confrim tak hah???

1 comment :

Nia said...

haha,..kalau akak, akak tak confirmkan, sebab masalah komunikasi. lagi pun, FB utk kita confirm org2 kita kenal je kan.

p/s: akak ganu kat kuala terengganu.