hit me..

gambar gambar

Monday, July 11, 2011

Annoying

Bismillah...

Hallyu!!!!!!

Korang pernah tak buat orang merasakan bahawasanya korang adalah manusia yang sangat annoying dekat dunia nie?? Aku tahu sorang manusia yang membuat aku rasa dia sangat annoying dengan entry blognya yang 'bajet retis'.. Siapa lagi kalau bukan si Faiz Farish kita!!! Lalalala~~~

Well.. Aku pernah jugak buat perkara tuh.. Masa tuh aku duduk asrama lagi.. Aku suka kacau kawan aku dalam jamban.. Pergi jamban semata-mata untuk kacau dia.. kehkeh... Jahat jugak meiii...

Aku pergi ketuk-ketuk pintu and tanya "Kau buat ape dalam tu weii????" Kalau dia diam, aku tanya lagi.. Again and over again sampai dia rasa serabut and annoying dengan aku.. OK TAK??
Dan bila dia rasa menyampah, dia keluar la kan??

She might say that.. hehe... "Berak"  lalalala~~~~

Pastu dengan selambanya aku blah dan cakap "Saja je!"

OK tak?? Hahaha... Sian kau..

Pastu, junior aku pulak nak sakat.. HAMPEH...

Hampeh betul la budak-budak nie... Tapi takpe.. Aku boleh handle semua.. =) Dan jawapan aku adalah.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Jujur kan?

2 comments :

::FAIZ:: said...

haha apekah

~syue syada~ said...

samalh,suka tnya org yg msuk tolet tu byk kali..hehe