hit me..

gambar gambar

Thursday, August 25, 2011

TOP 10 LAGU RAYA KEGEMARAN

Assalamualaikum!

Hari ni aku nak citer pasal lagu raya kegemaran aku pulak!! hehe.. Raya kan dah dekat! So, lets begin..... Ni random order yer!!


1. Nazam Lebaran - Siti Nurhaliza



2. Suasana Hari Raya - Anuar dan Elina



3.  Sesuci Lebaran - Siti Nurhaliza



4. Indahnya Beraya Di Desa - Azlina Aziz



5. Selamat Hari Raya -Fazidah Joned


6.  Selamat Hari Raya - Ahmad Jais



7.  Selamat Hari Raya - Saloma



8. Seloka Hari Raya - Uji Rashid dan Hail Amir



9. Menjelang Hari Raya - DJ Dave


10. Satu Hari di Hari Raya - M. Nasir



Ada lagi yang aku suka, tapi ni la yang terbaek aku rasa... Hey! Call me outdated but i love these old songs.. Siapa setuju angkat tangan!!

ps- Trial dah habis. Cuti dah start. Return to the normal me.. An Owl..
pps- Aku remove lagu buat sementara supaya korang boleh dengar lagu nie.. Enjoy keyh!


SELAMAT HARI RAYA!!!

1 comment :

ezzu said...

ezzu suka dgr lagu suasana hari raya oleh anuar zain n elina...hehehe