hit me..

gambar gambar

Monday, November 14, 2011

The Angry Birds!

Bismillah.

Hari ni aku agak sibuk sebab esok kelas aku ada jamuan. Gabung dengan kelas lower 6 sains. Sebab ahli kelas kami sikit-sikit jer.. Kalau gabungkan 4 kelas tu baru sama dengan bilangan ahli 1 kelas lain. hahaha.. Agak kesian ye!

Tema jamuan kami esok ialah ANGRY BIRDS. Aku la tukang decorate nyer. Benda yang aku sudah diap buat ialah Belon ANGRY BIRDS dan kotak-kotak ANGRY BIRDS. Tak tahu nak buat menda apa lagi. BIla carik pasal ANGRY BIRDS Party Theme, mesti keluar pasal kek ANGRY BIRDS. Macam la aku tahu macam mana nak buat kek tu. Cupcake boleh la nak buat. Tapi, tak sempat.

Ok, tak perlu banyak cakap or taip, just tengok je la hasil barang yang aku buat.


Belon tu bukan yang merah je ada tapi cuma jadikan sampel saja. Yang box pulak, yang merah tak ada sebab aku takde kertas merah lah.... hehehe...


* Esok aku dah masuk asrama sebab STPM dah nak dekat. Insya-Allah aku akan update dari asrama pulak sebab aku bawak laptop.. tehee...