hit me..

gambar gambar

Wednesday, February 1, 2012

Kerja La la la~~

Bismillah..

Assalamualaikum!!!!!

Hari ini dengan rasminya aku kena bangun seawal 5 pagi! Ya, 5 pagi! PAGI!

Sebelum ni bangun time ala-ala nak masuk ke tengah hari je... hahaha... ALA-ALA je ok... Pukul 9 ke 10 ke aku bangun la sebab lepas sembahyang subuh aku tidur balik.. Tapi mulai pagi ni aku kena bangun pukul 5 pagi sebab kena pergi kerja. Aku kerja dengan mak sedara aku dekat Kafe TeTTrac (tak salah eja macam ni la kot) sebelah Maktab Perguruan Batu Rakit.

Pukul 6.30 dah kena masuk kerja. Sebenarnya, pukul 7 or 7.30 pon boleh, tapi dah Along aku kena masuk kerja pukul 6.30 dan dia jeles tengok aku tidur lagi, dengan rela hati dia kejutkan aku tidur... BENGONG! Dasar dengki dengan adik betul kau ni kan! OK, nanti aku update pasal tempat kerja aku pulak!

No comments :