hit me..

gambar gambar

Wednesday, August 8, 2012

Nuffnang's New Interface!!!!!!

Bismillah

Tadi baca blog Mama Tisya pasa Nuffnang New Look. Pastu cepat-cepat bukak website Nuffnang. A'ah la! Baru punya! (maybe dah lama tapi aku yang ketinggalan!) Check It Out!!

Mula-mula aku bukak aku nampak benda ni. Cari punya cari. oh, kat bucu atas tu ade tulis log in. aku pon klik situ.

Then, keluar macam ni pulak. So, aku pon log in lah

Statistic dia dah jadi macam ni. Sila abaikan jumlah visitor tu sebab blog ni log cikai je. Update pon sesuka hati mak bapak anak angkat kucing aku aje! hehe

Ni pulak bahagian earning. Sekali lagi aku nak cakapkan, SILA ABAIKAN jumlah tu yer!!

Sebagai konklusi, saya rasa muka baru Nuffnang ini telah banyak berubah menjadi lebih ccantik, elegan dan eksklusif, titik noktah

 Rasa-rasa kalau aku buat konklusi esei macam tu boleh dapat A+ tak? tehee!

1 comment :

::FAIZ:: said...

saya tunaikan cek nuff beberapa bln lalu. tp sikit je dpt. duit tu saya buat beli minyak kete kot. lupe