hit me..

gambar gambar

Monday, August 10, 2009

kucing ku... kazen ku...

ari ni mmg aku tataw ape nk tulis sbb xde topik bru r.. so, aku decide r nk tulis psal kucing aku n kazen aku y tbaek gler dan gle.. haha..



ni kazen aku.. nme dye shahrul (klo x slap mmg eja camtu r) dye tue staon dr aku.. prangai dye almost sme ngan aku tp ade gak y len nyer... wat mse skang ni bru ptos kapel.. (sian..) aku mule2 bek ngan dye mse aku dajah 6... sbb mse tu ktorang slalu je 'fighting'.. kah..kah.. lawak gak.. tp y aku xske pasal dye ni sbb dye teramat la keding nyer.. cam x ckop zat aje.. aku slalu tnyer dye "ko slalo diet ke?? cam xckop zat je aku tgok" n lastly soalan aku djawap ngan 'sekehan' dye.. n jwapan y slalo dberi "ape nk buat.. da nashib..." (ngan moke sposen) aku slalu lauh isi ati aku kt dye.. i mean mende y aku xske ke.. y aku ske ke.. smue la.. cam ngan abg aku la.. pesanan aku wat shahrul.. 'SEMOGE KO DPAT JMPE AWEK Y TER-BEST YAP!! JGN PTOS ASE BRO!! BUNGE BYAK LG!!'

skang ni pasal kucing aku lap.. nme dye tomok.. actually tompok tp nk bg glam sket ltak la tomok.. haha.. tp abah aku lg brutal ltak nme.. ntah nme org bangla mane ntah dye amik.. skali ngan aku xreti nk sebot.. hanye dye y mampu.. cewahh...dye ni betine a.k.a. female.. wat mse skang ni still xde pakwe.. keje dye banyak.. 1- kaco org online (skang ni pon) 2- kaco aku tido.. 3- urut blakang abah aku.. 4- makan.. 5-makan.. 6 hingge 10 pon makan.. smpai bulat la prot dye.. y aku xpoas ati nyer, ade ke td dye berak atas bantal.. nseb bek bantal tu kureng dgunakan.. klo x mampus mak aku mngamok.. so, tpakse la aku y basoh.. tp, kalo dye tido, kalah manusie.. mcm stunt dye boat.. dr mne dye tiru tu ek?? haha.. ske ati la.. y penting hepi..




~end~

1 comment :

Unknown said...

jutawan upe nyep kucing ko..