hit me..

gambar gambar

Friday, March 26, 2010

TOLONG

ni aku nk citer pasal sorang makhluk tuhan ni.. sian die.. puas die mintak tolong... tp org lalu lalang wat derk je kt die.. korang x kesian ke kt org ni????


mak bace pon nak nangis nyahh...

 manusia ni mmg rapat sgt ngan aku..oke..oke.. biar la aku trus trang je.. malas aku nk selindung lagi.. x sanggup aku nk tanggung rahsie ni sengsorang.. makhluk Allah y bergelar manusia ni ialah.....
*
*
*
*
*
*

AKU LERRR...


jgn mara ek.. mak gurau jerr...

yer laa.. selame ni puas aku mintak tlg kwn2 kt fb tuk siap kan stable aku.. hanye sesetengah je tlg.. y len tunggu aku merayu dulu bru la tolong...

tgok.. sikit lg nk siap.. xkesian kee????


ni je y aku perlukan.. xkan korang x nak tolong???

tgok.. puas aku mintak.. hanya certain2 org je y tulun.. tu pon org y same...

thanx to -|aime|azie|pare|cg ayu|akmal khairul|dayah zainuddin|mirah sena|nik abu bakar|dan lain2|
harap2 korang dpt la tulun yep.. alah.. sape2 y xjd kwn aku lg tu bleh ler add.. kt tepi ni kan ade banner fb aku.. add la yer.. dan ape lg.. sile tulun aku.. sesungguh nyer tolong menolong itu dapat pahale.. wakakaka..


tenkiu..tenkiu..

No comments :