hit me..

gambar gambar

Monday, April 25, 2011

Who’s that lucky girl Justin Bieber sang to at his concert??

For those who were at Stadium Merdeka for Justin Bieber’s concert the other night – it was AMAZING, wasn’t it? The minute he stepped on stage, the whole stadium went WILD! One of the highlights was when he sang to Malaysia’s very own “One Less Lonely Girl” – who is that lucky girl? Find out here!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
Sorry dah lama aku tak update blog ni... Ade sesiapa tolong vakum habuk tak? tehee...

Aku memang sibuk sikit minggu lepas.. Baru balik dari Kem Kepimpinan Pemimpin Muda 2011. Memang syok gila segala aktivi kat situ.. Tapi aku tak boleh nak join semua aktiviti sebab aku ni memang ada masalah cramp... Senang gila kaki aku nak cramp.. Sesedap rasa sesuka hati dia je nak cramp.. So, aku just join 2 aktiviti je..

Aku just join Tubing Raft dengan Mini Explorace je.. Tubing raft tu memang mula-mula kaki aku tak cramp sebab bila masuk dalam tasik tu air dia suam je.. Tapi, bila dah keluar dari tasik tu punya la sejuk! Lepas tu apa lagi, Hincik Cramp kesayangan ku mula la melawat! haha....
Gambar tak la banyak mana aku ambil.. Cukup-cukup makan je! ececeh! Tapi ade story aku nak gitaw korang! Kem ni bertempat di Peladang Agro Resort, Setiu. Tempat tu dulu nya adalah tapak PLKN. Tapi da pindah kot. Pastu, kitorang ada aktiviti yang berkaitan dengan dengan aktiviti yang budak-budak PLKN selalu buat.. Ala.. Yang Panjat-panjat tembok tu! Pastu dia punya Instructor punya la garang + tegas + sombong nak mampos! Kesian budak-budak ni kena paksa buat! Nasib aku ngan kembar aku awal-awal lagi dah bagitahu dekat fasi tu. 

Instructor tu main arah je kitorang dengan 'tongkat sakti' dia tu. Agak-agak nya dia gian nak buli budak-budak PLKN tu kot... tehee..... Aku ade la verangan nak ambik tongkat sakti dia tu baling dalam tasik.. Agak-agak power dia menurun tak? hehe.... 
Tu je lah kot aku nak update kali nie!!! Panjang sikit... teheee.... babai!!!

No comments :