hit me..

gambar gambar

Friday, August 26, 2011

SELAMAT HARI RAYA!!

 Assalamualaikum!
 
"Aku lihat RAMADHAN dr kejauhan.... lalu ku sapa ia,"Hendak kemana?" Dgn lembut ia berkata, "Aku harus pergi, mungkin jauh & sangat lama. Tolong sampaikan pesanku utk org bernama MUKMIN". Syawal akan tiba sebentar lagi, ajaklah SABAR utk menemani hari2 dukanya, Peluklah ISTIQOMAH saat dia kelelahan dlm perjalanan TAQWA, Bersandarlah pd TAWADUK. Saat kesombongan menyerang, mintalah nasihat QURAN & SUNAH di setiap mslh yg dihadapi.."
 **********
 
E-kad raya yang aku buat tadi dah siap.. Simple je.. Malas nak buat yang fancy-fancy bagai.. Ni je yang mampu aku buat sebab aku tak reti mane.. Nak suruh aku buat coding boleh la... hehehe... So, inilah dia..

Sekian..

1 comment :

::FAIZ:: said...

boleh la tahan...

slamat hari raya