hit me..

gambar gambar

Saturday, February 18, 2012

Tempat Kerjaku

Bismillah..

Assalamualaikum!! Selamat sejahtera. Sorry sebab dah lama tak update. Sibuk dengan kerja. Walaupun hanya kerja kafe, penat wooo... Masuk kerja pukul 6.30 pagi, balik pukul 6 petang. Hampir 12 jam ok!

Entry lepas aku dah janji nak story mory sikit pasal tempat kerja aku kan? OK. Aku story. Tempat kerja aku ialah kafe baru TELTTraC bersebelahan dengan IPGM kampus Dato' Razali Ismail. Dekat Batu Rakit, Kuala Terengganu. Nak alamat sekali ke?? huhu..



 Ni Uniform kitorang yang kena pakai hari-hari. Ada sehelai lagi tshirt warna orange tapi malas nak gi snap. Yang baju koperat ni kena pakai kalau ada event je. Tapi along aku dengan Kak Iera (2nd Manager) kena pakai hari-hari...
 Selipar angrybird indoor. Beli baru punya sebab yang merah hari tu dah jahanam dan didermakan untuk warga asrama lama aku... kahkahkah...
 Ni la suasana semasa membeli. Time ni tak ramai sangat orang. Tapi kalau student habis kelas, memang beratur panjang... =D
 See, ramai kan student kat sini.
Ni la kafe aku dari pintu belakang. Pintu depan? Kalau aku rajin, aku snap balik yer!

No comments :