hit me..

gambar gambar

Saturday, April 28, 2012

Selamat Tinggal!

Bismillah

Perpisahan ini hanyalah untuk sementara. Tidak dapatku bayangkan kelajuan internet connection disana. Oleh itu, aku ingin mengucapkan selamat tinggal untuk semua!!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Jiwang tak ayat? hahaha Esok aku balik kampung aku, Kuala pilah Negeri Sembilan. Mula-mula plan aku balik ngan abah aku hari ini tapi, esok sekolah abah ada program. So, cancel lah program itu. Walaubagaimanapun, aku bagitahu abah, aku nak balik jugak. Rindu nak tengok kampung aku tu dan rindu pada seseorang... Adib, anak sepupuku yang makin tembam.

Esok aku akan bertolak naik bas transnasional pukul 10.30 pagi.


Sebenarnya, pagi esok ada majlis akikah Si Adib ni. Tapi, tiket balik pagi ni takde. Terpaksa balik esok. Aku nak balik pagi sebab kalau aku balik malam, konfem esok sampai dalam pukul 4-5 pagi. Mampus aku nak tunggu situ! Baik aku balik siang nanti sampai petang.. Boleh aku lepak kedak ais cendol mamak kejap! hehehe... Doakan keselamatan aku taw!

Sayang Korang!!!

No comments :