hit me..

gambar gambar

Sunday, September 9, 2012

Bermulalah Kisah Seorang Pelajar Unimas

Bismillah

Alhamdulillah, kini aku telah sah bergelar sebagai pelajar Unimas. Jumaat lepas bermulalah kisah perjalanan aku untuk menjadi pelajar Unimas ni iaitu bermula di airport.. hehehe...
Mr. Along yang sedia bangun awal untuk hantar adik kesayangan beliau.. hehehe.. Ambik gambar dulu!!

 View from my seat.. Cantiknya ciptaan Tuhan!

 Kitorang duduk dekat Harbour View Hotel. Depan dengan bangunan ni!

Minggu Aluan pelajar sudah bermula!! Bertempat di Dewan Tunku Abdul Rahman (DeTAR) Putra.

 Logo MAP
 Malam last, ada minggu Rumpun Budaya. Alah, macam malam kebudayaan la jugak..

 Ni la budak-budak kolej aku.. Kolej apa??? Kolej Sakura!! Kawaii!!!!

 My Housemate, Yana. Satu batch ngan aku tapi umur setahun lebih muda dari aku.. Sebab dia dari matrik satu tahun.
Bersama Kak Ati. Kitorang punya LO. Macam pengawas jugak la.. Garang, ala-lelaki tapi cool sangat!

Akhir kata, Minggu Aluan Pelajar memang TERBAIK lah!!!!

ps: esok dah start kelas.. Macam mana ni?? Tempat pon tak kenal lagi nie...

No comments :