hit me..

Saturday, August 17, 2013

Ceritera Raya 2013

Bismillah

Dah ramai post cerita pasal raya sekarang.. Aku pon taknak kalah walaupun dah agak lambat.. Tahun ni giliran kami beraya di Terengganu. Persiapan raya bermula awal puasa lagi tapi baju raya aku tetap siap malam raya.. Inilah nasib anak tukang jahit huhuhuhu... Aku benci betul la orang upah mak aku jahit janji 2 pasang je tapi pergi letak dalam beg 5-6 pasang... Ikut janji la... Kesian mak aku sampai malam raya pon kena jahit..

Berbalik kepada cerita raya, tahun ni kami beraya berempat sahaja plus kawan along.. So berlima tetapi keluarga aku empat saja.. Angah tak dapat cuti terpaksa beraya di Melaka.. Kesian baby Rasya.. Taknak banyak cerita.. Tengok je la gambar... Tapi tak banyak sangat.. Keluarga aku bukan suka bergambar sangat.. Tapi suka snap gambar.. hehehe..








Gambar salam aku punye takde sebab time aku salam takde orang nak ambik gambar.. Then bila set timer gambar tak cantik...SEDEY!!!!

SELAMAT HARI RAYA!!!
Maaf Zahir dan Batin

1 comment :

Rose said...

Salam perkenalan:)
Slmt Hri Raye...