hit me..

gambar gambar

Friday, December 20, 2013

21 Tahun

Bismillah

Semalam 19Dec2013, genaplah usia aku 21 tahun. Yeay! Happy birthday to me! =D Orang pertama yang wish kat aku adalah Ama. Thanks ama! Tengah-tengah siapkan assignment terakhir, dia lompat kat depan aku terus wish dan bagi hadiah.. Thank you so much Ama! Namun birthday girl tetap terseksa di hari ulang tahun nya. Sebab terpaksa siapkan assignment. Dan terpaksa makan tengah hari pukul 6 petang. Kesian..

Terima kasih kepada semua yang ucap selamat dan doa kan aku sama ada di Facebook ataupun wassap. Harap doa kalian dimakbulkan.. Amin. Terima kasih mak abah yang bagi mesej wish birthday. Sangat sweet! hehehe
Hadiah dari Ama. Thanks!



Hadiah dari Erfa dan adik dia, Erkha. Thanks budak kecik! =D

Semoga Allah berkati hidup aku dan keluarga selama 21 tahun ini dan kurniakan aku kesempatan untuk hidup 21 tahun lagi. Amin. Oh, gambar budak bambam Rasya terkini.. Makin bulat kau!!


No comments :